maanantai 14. lokakuuta 2013

Hyvinkään makkarat ja möllimaastot

Kamera jäi autoon, koska olin kipeä ja halusin keskittyä sittenkin itse asiaan. Tässä siis pari maastopäivän kuvaa kännykästä.


Haluan kertoa meidän kesän juoksusaavutuksista, sillä olen mun tytöistä hillittömän ylpeä! Jaffan kanssa aloitettiin harkat siinä kesäkuun lopussa, jos oikein muistan. Käytiin parit pentuharkat, jonka jälkeen siirryttiin jo sähköpupulle. Ensin pikkumatkoja ja lopulta 280 m. Kahdesta viimeisestä suoritteesta saatiin jopa ajat: 24.9. 22:2 ja 12.9. 20:86. Ensi keväänä siirrytään 350 matkalle ja ehkä loppukesää kohden 480 metrille, jos homma sujuu.

Karman kanssa aloitettiin juoksujen takia vasta elokuussa. Se yksi ratas piti pyörähtää paikoilleen ja raitapaita tajus kerrasta mistä on kysymys! Karma ei vieläkään juuri tapa viehettä, mutta ei enää juokse suoraan mun syliin vaan jää kärkkymään, josko viehe lähtisi uudestaan liikkeelle. Karmapa juoksi Luhtilaukkaajien makkarajuoksuissa KV-ajan 280 metrillä: 19:38. Aika nippanappa, mutta lasketaan! 24.9. Karma juoksi 350 m 25,3. Karma tarvis mitata, että jos vaikka saisi maastokirjat aikaiseksi...

Treenaus- ja vieheinto on molemmilla tytöillä syttynyt lupaavasti. Olen itsekin innoissani - tämä on ollut ihan huippukivaa! Suurin kiitos meidän onnentunteista kuuluu ehdottomasti Luhtilaukkaajille, mutta HVK:n rata on meille tärkeä myös. Lisäksi kesän harrastustoimintaan ovat tuoneet piristystä meidän harkkakaverit, kiitos kaikille seurasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti