maanantai 24. syyskuuta 2012

Pikaiset kuulumiset

Lupasin kertoa Karman taipumuksesta availla asioita.

Lyhyesti siis: joudun lukitsemaan kengät välioven ja ulko-oven väliseen n. 30 cm tilaan. Siis lukitsemaan, koska Karma osaa käyttää kahvaa. Tiirikkaa se ei ole vielä keksinyt, mutta laukkujen vetoketjut aukeaa kyllä. Sen taidon oppimisen seurauksena jouduin lähtemään pikaisesti nappulakenkäkaupalle. Ehkä jalkapallo ei ole Karmista niin hauskaa kuin minusta... Ruokatynnyrin kansi on myös useampana päivänä ollut raollaan, mutta ilmeisesti nappulat eivät ole kuitenkaan maistuneet sitten sen jälkeen kun vatsa on tullut täyteen, koska siitä johtuvia ongelmia en ole havainnut. Vessan ovi on myös usein auki, mutta sieltä on lähtenyt kävelemään vasta yksi rasvapurkki, joka mitäilmeisemmin maistui pahalle, sillä se oli miltei koskematon ja muutamana päivänä vessapaperirulla tai siivousvälineitä. Ai, niin ja mun säärisuojat, jotka on nyt täynnä hampaanjälkiä sekä J:n hammasharja.

Muuten se on nyt ollut oikein kiva pikkukoira. Tänään erityisesti tuli lenkillä sellainen mahtava fiilis, että vitsi mä olen onnekas koiranomistaja, kun mulla on noin kiva koira. Se kuunteli mua koirapuistossa, eikä mun tarvinnut kuin pyytää, että se ei hyppisi ihmisten päälle. Uskoi tosi hyvin mun ihana pieni raggari!


Pari tuoretta kuvaakin piiiitkästä aikaa. Nämä kaikki otettu tänään (liian pimeässä ilman salamaa..).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti